Uw winkelmandje:

0 Artikel | 0.00 €

Schecker.nl » homepage » Service
Onze service voor u

Voor ons telt alleen dat u tevreden bent!
Alle service en informatie over kopen op www.schecker.nl hebben wij voor u op een rijtje gezet op de volgende pagina’s.


» Schecker-kwaliteitsgarantie
» Uitsluitend huisdiervriendelijke artikelen
» Versgarantie
» Verzendkosten en levering
» Retourzendingen
» Betalen
» Technische klantenservice
» Deskundig advies
» Prijsweergave
» Geld-terug-garantie
» Klacht melden
Schecker-kwaliteitsgarantie

Alle door ons aangeboden artikelen zijn onderworpen aan een strenge Schecker-kwaliteitscontrole en worden alleen verzonden als ze in de allerbeste staat verkeren.



Uitsluitend huisdiervriendelijke artikelen

Alle artikelen in ons assortiment zijn grondig gescreend en getest. Alleen echt hondvriendelijke artikelen worden opgenomen in ons assortiment.



Versgarantie

Wij garanderen dat alle voedingsproducten vers worden verpakt. Bij het verpakken wordt er goed op gelet dat de smaak behouden blijft tot aan uw voordeur.



Verzendkosten en levering

Per bestelling worden verzendkosten van € 3,95 in rekening gebracht. Bestellingen groter dan € 29,- worden gratis geleverd. De levering van bestellingen wordt verzorgd door DHL.

Bovenstaande geldt uitsluitend voor bestellingen en leveringen binnen Nederland.

Levering vindt uitsluitend plaats op het bij ons bekende adres of het door u tijdens de bestelling opgegeven alternatieve leveradres.

Wij verzoeken u bij aflevering te controleren of artikelen materiaal- of fabricagefouten bevatten, incompleet of beschadigd zijn.

De standaard levertijd bedraagt 5 dagen. Afwijkende levertijden worden bij het betreffende artikel vermeld. Levering vindt uiterlijk binnen 30 dagen na de bestelling plaats, tenzij anders is overeengekomen. Bij vertraging in de levering of indien een bestelling niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, wordt u per omgaande geïnformeerd. Indien een bestelling niet leverbaar is, of niet binnen 30 dagen geleverd kan worden, kunt u de bestelling annuleren. Reeds gedane betalingen worden in dit geval direct teruggestort.



Retourzendingen

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de goederen in bezit krijgt. Indien u meerdere goederen heeft besteld die afzonderlijk en/of in meerdere zendingen worden geleverd, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed of de laatste zending fysiek in uw bezit krijgt. Indien u gebruik maakt van onze Voerbezorgservice verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het eerste goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons, Schecker GmbH, Afdeling Klantenservice, Postbus 207, 7770 AE Hardenberg, Tel 0800-0200213, email info@schecker.nl, via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.
U kunt het modelformulier voor herroeping of een andere duidelijk geformuleerde verklaring ook elektronisch invullen en opsturen via onze website www.schecker.nl. Als u van deze mogelijkheid gebruik maakt zullen wij u onverwijld op een duurzame gegevensdrager (bijvoorbeeld per e-mail) een ontvangstbevestiging van uw herroeping sturen.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij zullen de goederen afhalen en de kosten van het terugzenden van de goederen voor onze rekening nemen. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.


Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:
- volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
- producten die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben;
- producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
- producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken;
- alcoholische dranken waarvan de prijs bij de koop is overeengekomen, maar waarvan de levering pas kan plaatsvinden na 30 dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen op de markt waarop u geen invloed heeft;
- audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
- kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van een een overeenkomst voor de geregelde levering van dergelijke publicaties (een abonnement);



Betalen

U kunt bij Schecker op de volgende manieren betalen:

Betaalopdrachten aan bank-, creditcard- en betaalinstellingen komen voor rekening en risico van degene die de opdracht tot betalen geeft. Bij retourzendingen betalen wij op dezelfde wijze terug als u aan ons heeft betaald.



Technische klantenservice

Wij verkopen niet alleen, maar repareren ook. Als u een technische klacht heeft, zorgt onze technische klantenservice ervoor dat die onmiddellijk wordt opgelost.



Deskundig advies

Wij zijn specialisten op het gebied van honden. Dus als u vragen heeft, aarzel dan niet om deze aan ons team te stellen. Zij geven graag uitgebreid antwoord op uw vragen over honden en helpen u bij de oplossing van uw problemen. Stuur ons een e-mail via info@schecker.nl of nog beter: bel ons gewoon.
Tel. nr.: 0800-0200213



Prijsweergave

Alle vermelde prijzen zijn incl. BTW maar zonder bijkomende verzendkosten.



Geld-terug-garantie

Als u artikelen retourneert, krijgt u het volledige aankoopbedrag van ons terug. De retourzending is voor u gratis!



Klacht melden

Wij doen onze uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht, dan vragen wij u om via het contactformulier contact met ons op te nemen. U ontvangt binnen 14 dagen bericht. U kunt ons ook bellen op telefoonnummer 0800 0200213 Of een e-mail sturen aan info@schecker.nl

Link naar contactformulier

Een klachtenbrief kunt u sturen naar:
Schecker GmbH
Afdeling klantenservice
Postbus 207
Plaatsnaam 7770 AE Hardenberg